Назад  |   Начало  »  Медия  »  Любопитно  »  Самоконтрол и мотивация  »  6 начина да се справим с леките форми на депресия, без прием на антидепресанти

6 начина да се справим с леките форми на депресия, без прием на антидепресанти

6 начина да се справим с леките форми на депресия, без прием на антидепресанти

Дори и при най-малък симптом на депресия, масово хората прибягват до употребата на антидепресанти, които често имат странични ефекти като сънливост, привикване, главоболие и други. Следващите няколко съвета са полезно начало за борбата с леките форми на депресия, в които може да попадне всеки един човек.

Медитирайте

В състояние на тревожност, страх и депресия човек е неуверен и нестабилен. Медитацията е отлична форма за възвръщането на нормалните емоционални състояния. Следващият път, когато усетите, че депресията ви завладява извадете удобна постелка и започнете да медитирате. Добре е първите опити и процеси на обучение да бъдат под вниманието на опитен специалист.

Усмихвайте се повече

Постарайте се да забeлязвате и ''малките радости'' в живота, много неща могат да възвърнат усмивката на вашето лице, стига да съумеете да ги забележете. Една усмивка, може да трае само няколко секунди, но зарежда духа и тялото за много повече време. Гледайте забавни филми и телевизионни предавания. Намерете си забавно и развлекателно четиво, радвайте се на утринното слънце и песента на птиците...

Не се самоизолирайте

Депресията е манипулативно и злонамерено малко чудовище. Не й позволявайте да ви завладее. Търсете контакти с вашите близки и приятели, сега те са ви безкрайно необходими. Споделете им своите терзания, върнете се заедно назад във времето и си припомнете хубави моменти, посетете любимите ви места, слушайте музика и правете планове за бъдещето. Не се колебайте да им споделите, че имате нужда от тяхната помощ.

Хранете се здравословно

Някои храни наистина могат да облекчат симтомите на депресия и тревожност. Такива храни са съдържащите: Витами D, фолиева киселина, омега -3 мастни киселини, селен, Витамин В комплекс, цинк, йод, желязо, аминокиселини и други.

Намерете си хоби

Ако имате свое хоби, то това е точният момента да му се посветите. Интересен е факта, че според някои проучвания градинарството е едно от заниманията, което успешно се справя с депресията. В двора у дома, можете спокойно да посадите лехи със зеленчуци, в случай че нямате достатъчно място посейте билки, за които са нужни само няколко сандъчета. Ако вашето хоби ви носи удовлетворение и релаксация, то какво по-хубаво от това?!

Приемайте натурални напитки и билкови тинктури

Направете си чай от билки, които са доказали своята ефективност във времето. Свежите фрешове от пресни плодове също оказват положително влияние и зареждат организма с енергия.

Рейтинг: 5.0/5 на базата на 1 оценка
прегледи 7470

Препоръчани продукти

Коментари за 6 начина да се справим с леките форми на депресия, без прием на антидепресанти

    Подобни статии